10 LABIAUSIAI ĮSIMINUSIŲ REKLAMŲ |
||||
LABIAUSIAI ĮSIMINUSI REKLAMA 2011 m. pabaigos kovą dėl žiūrovų dėmesio laimėjo šmaikščiausia reklama – „Tele2” serialo serija, kurioje jaunasis turtuolių šeimos sūnus-nevykėlis duoda savo egocentriškam tėvui subtilių užuominų, ko norėtų Kalėdoms: rodo į išmanaus telefono piešinį ant savo megztinio. Tėvas suprato: padovanojo megztinį. „Omnitel“ kalėdinė taktika šį kartą beveik priešinga – išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir kitą bendravimo įrangą operatorius siūlo lėtomis, jaukiomis, šiltomis reklamomis, kurios pateko tarp labiausiai patikusių (žr. labiausiai patikusių reklamų dešimtuką). „Bitė“ bando papirkti originalumu – siūlo brangiųjų mūsų telefonų draudimą. |
||||
Vieta |
Prekės ženklas |
Trumpas aprašymas |
Indeksas |
|
1 |
TV reklama: serialo „Ir turtuoliai taupo“ tėvas klausia sūnaus, ko norėtų Kalėdoms; sūnus duoda užuominų, rodydamas į išmanųjį telefoną ant savo megztinio, dovanų gauna megztinį. |
5,35 |
||
2 |
TV reklama: du parašiutininkai dabartistai skrenda kosmoso platybėse; dabartistai nieko neplanuoja, bet kai pasiūlo gerą interneto planą – ima. |
2,83 |
||
3 |
TV reklama: net „reikliesiems“, nenorintiems jokių netikėtumų, nutinka visko; netikėtai atsisveikinusiems su savo telefonu „Bitėje“ – telefonų draudimas. |
2,31 |
||
4 |
TV reklama: damai norėtųsi kažko saldaus; vienas brolis tučtuojau nuo stalo atneša tuščią saldainių dėžutę; gudresnis brolis išsitraukia „Sostinės“ saldainių, kuriuos gauna „Extra“ vartotojai. |
1,99 |
||
5 |
TV reklama: turtuolių šeimos sūnus-nevykėlis niekaip neranda, kur paslėpti kalėdines dovanas; visi namai – net ūkiniai pastatai – užgrūsti kitų šeimos narių dovanomis: telefonais už 1 Lt. |
1,68 |
||
6-7 |
TV reklama: močiutė, jaunas vyriškis, net mažas vaikas suka galvą, ką padovanoti artimiesiems per Kalėdas; o vis dėl to geriausia dovana – bendravimas, ir priemonės jam. |
1,26 |
||
6-7 |
TV reklama: policininkai, sustabdę mašiną, negali patikėti, kad tai „Jetta“. |
1,26 |
||
8-10 |
TV reklama: net „reiklieji“ nerastų klaidų „Bitės“ sąskaitose, bet jeigu taip nutiktų, „Bitė“ klaidą ištaisys ir kompensuos trigubai. |
0,84 |
||
8-10 |
TV reklama: akcija su kalėdiniais, šviečiančiais žaisliukais. |
0,84 |
||
TV reklama: vyras žmonos akyse iš kelmo virsta riteriu, o po to vėl kelmu. |
0,84 |
|||
Šaltinis: „Synopticom Ad Research“ (www.ad-research.lt) |
10 LABIAUSIAI PATIKUSIŲ REKLAMŲ |
||||||
LABIAUSIAI PATIKUSI REKLAMA
|
||||||
Vieta |
Prekės ženklas |
Trumpas aprašymas |
Vertinimas |
|||
Balas (1-10) |
Indeksas |
|||||
1 |
TV reklama: policininkai, sustabdę mašiną, negali patikėti, kad tai „Jetta“. |
9,58 |
1,38 |
|||
2 |
TV reklama: močiutė, jaunas vyriškis, net mažas vaikas suka galvą, ką padovanoti artimiesiems per Kalėdas; o vis dėl to geriausia dovana – bendravimas, ir priemonės jam. |
8,25 |
1,19 |
|||
3 |
TV reklama: turtuolių šeimos sūnus-nevykėlis niekaip neranda, kur paslėpti kalėdines dovanas; visi namai – net ūkiniai pastatai – užgrūsti kitų šeimos narių dovanomis: telefonais už 1 Lt. |
8,19 |
1,18 |
|||
4 |
TV reklama: serialo „Ir turtuoliai taupo“ tėvas klausia sūnaus, ko norėtų Kalėdoms; sūnus duoda užuominų, rodydamas į išmanųjį telefoną ant savo megztinio, dovanų gauna megztinį. |
8,16 |
1,17 |
|||
5 |
TV reklama: net „reikliesiems“, nenorintiems jokių netikėtumų, nutinka visko; netikėtai atsisveikinusiems su savo telefonu „Bitėje“ – telefonų draudimas. |
7,95 |
1,14 |
|||
6 |
TV reklama: damai norėtųsi kažko saldaus; vienas brolis tučtuojau nuo stalo atneša tuščią saldainių dėžutę; gudresnis brolis išsitraukia „Sostinės“ saldainių, kuriuos gauna „Extra“ vartotojai. |
7,26 |
1,04 |
|||
7 |
TV reklama: vyras žmonos akyse iš kelmo virsta riteriu, o po to vėl kelmu. |
7,00 |
1,01 |
|||
8 |
TV reklama: akcija su kalėdiniais, šviečiančiais žaisliukais. |
6,63 |
0,95 |
|||
9 |
TV reklama: net „reiklieji“ nerastų klaidų „Bitės“ sąskaitose, bet jeigu taip nutiktų, „Bitė“ klaidą ištaisys ir kompensuos trigubai. |
6,50 |
0,93 |
|||
10 |
TV reklama: du parašiutininkai dabartistai skrenda kosmoso platybėse; dabartistai nieko neplanuoja, bet kai pasiūlo gerą interneto planą – ima.
|
5,04 |
0,72 |
|||
Visų reklamų vertinimo vidurkis (2011 m. gruodžio 13-20 d.): |
6,95 |
1,00 |
||||
Šaltinis: „Synopticom Ad Research“ (www.ad-research.lt) |
||||||
Periodiškai vykdomos vartotojų reakcijos į reklamą monitoringo apklausos pradėtos 2006 m. rudenį, siekiant plėtoti Lietuvos reklamos rinkos infrastruktūrą. Projektą kuruojanti rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonė „Synopticom Ad Research“ specializuojasi komunikacijos efektyvumo tyrimuose, kurie padeda įmonėms vystyti ir pasirinkti geriausius komunikacijos sprendimus bei įvertinti komunikacijos poveikį.
Projekto partneris nuo 2008 m. rudens - rinkos tyrimų kompanija „Synopticom“. Kompanija didžiausią dėmesį skiria paslaugų plėtrai šiose srityse: kiekybiniai ir kokybiniai rinkos tyrimai, duomenų rinkimui panaudojant internetinius sprendimus; klientų patirties tyrimai, padedantys organizacijoms tobulinti ryšius su klientais. Norintys dalyvauti „Synopticom“ vykdomose apklausose gali registruotis specialiame kompanijos apklausų portale: www.synopanel.lt.
Kontaktinis asmuo monitoringo klausimais:
Mindaugas Liaudenskis
„Synopticom Ad Research“ vadovas, konsultantas
Mob. tel.: 8 652 12170
El. p.: mindaugas@ad-research.lt
www.ad-research.lt
Kontaktinis asmuo synopanel.lt apklausų klausimais:
Liutauras Daugirdas
UAB „Synopticom“ projektų vadovas
Mob. tel.: 8 655 69098
El. p.: liutauras.daugirdas@synopticom.com