Naujienos Daugiau naujienų rasite prisijungę
balandžio 19 d.
Šiandien:
  • 2014 m. birželio 4 d.
    2014 m. kovas, vasaris: 10 labiausiai įsiminusių, 10 labiausiai patikusių reklamų

    „Synopticom Ad Research“ tyrimas rodo, jog tarp labiausiai pastebėtų reklamų vis dar dominuoja Tele2 prekės ženklų reklamos, tačiau palankiausiai įvertina (nors ir mažiausiai pastebėta) – „Milka Bubble“ reklama.

     

    Nurimus mobiliųjų operatorių tiesioginei reklaminei konfrontacijai, bent jau kuriam laikui iš ekranų dingo ir vienas pagrindinių herojų – turtuolis Poška. Nuo agresyvių ir įžūlių veiksmų, traukiančių auditorijos dėmesį, telekomunikacijų bendrovės sugrįžo prie kito reklamos sėkmės veiksnio – išmonės. Nepailstantis „Tele2“ ir kito jo ženklo „Pildyk“ serialų kūrėjų humoras leidžia naujoms šių serialų serijoms ir vėl lyderiauti tarp labiausiai įsiminusių reklamų.

     

    Neliko nepastebėtos ir politinė reklama

     

    Iš visų kanditatų į prezidentus politinių reklamų, žmonėms labiausiai įstrigo Zigmanto Balčyčio reklama. Tiesa, tiek labiausiai patikusių, tiek labiausiai įsimenamų reklamų TOP 10, reklama rikiuojasi 9-10 vietose.

    Zigmantas Balčytis buvo ir tas kandidatas, kuris per televiziją reklamavosi intensyviausiai, antroje vietoje – Artūras Paulauskas.

     

    Žemiau pateikiame reklamų TOP 10.

     

     

    Šaltinis: „Synopticom Ad Research“ (www.ad-research.lt)

     

     

    Šaltinis: „Synopticom Ad Research“ (www.ad-research.lt)

     

    Vartotojų apklausa vyko 2014 m. kovo 12-15 d., ji reprezentuoja 2014 m. metų pradžioje rodytas reklamas. Internetu apklausta per 300 respondentų nuo 15 iki 55 m. Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Tokiose reklamos monitoringo apklausose siekiama užfiksuoti ryškiausius (angl. top of mind) tendencijas vartotojų atmintyje.

     

    Plačiau: http://vz.lt/article/2014/4/14/labiausiai-pastebeta-tele2-labiausiai-patikusi-milka-bubble-reklama#ixzz33epvPk9q

     

top